Engelli Öğretmen Olarak İlimize Atananlara İlişkin Duyuru
Engelli öğretmen atamaları kapsamında ilimize ataması yapılan öğretmen
adayları 17-28 Nisan 2017 tarihleri arasında aşağıdaki belgeler ile Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları Şubesi Atama bölümüne şahsen başvurmaları gerekmektedir.
a) İlk başvuru esnasında istenen belgeler,
b) Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (2 adet),
c) Mal bildirimi (il millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),
ç) Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği,
d) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik yapıp yapamayacaklarına ilişkin sağlık kurulu
raporu,
e) Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden
Pedagojik Formasyon Belgesi,
f) Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formu (Ek-1)
g) Diğer kamu kurumlarında görev yapmakta olanlardan yetkililerce onaylanmış
muvafakat belgesi (Ek-2/a yazı çerçevesinde alınan Ek-2/b muvafakat belgesi)
teslim edeceklerdir.
Belgelerini teslim eden adayların, yapılacak olan
güvenlik soruşturmalarının tamamlanması ve eğitim kurumlarının belirlenmesinden sonra yeni
eğitim ve öğretim yılı başına kadar görevlerine başlatılacaktır.